OCENIANIE:
L:
- I miejsce: kl. Temeria (Selman Arabians)
- II miejsce: wał. Black Angel SA (Selman Arabians)
- III miejsce: og. Koheilan Thyme SA (Selman Arabians)
- wyróżnienie: wał. Asch's Quimbo (WHK Anarkia)
- startowało: 4 konie , 2 stajnie
P:
- I miejsce: og. Impaciente (Selman Arabians)
- II miejsce: og. Boussoufa SA (Selman Arabians)
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 2 konie , 1 stajnia
N:
- I miejsce: og. Bentley (Selman Arabians)
- II miejsce: ---
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 1 koń , 1 stajnia
C:
- I miejsce: og. Philosopher's Rush SA (Selman Arabians)
- II miejsce: wał. Ancient Talizman (Selman Arabians)
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 2 konie , 1 stajnia
CC:
- I miejsce: kl. Imperial Thyme SA (Selman Arabians)
- II miejsce: kl. Cachemira (WHK Anarkia)
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 2 konie , 2 stajnie
LOSOWANIE:
L:
- I miejsce: wał. Black Angel SA (Selman Arabians)
- II miejsce: og. Koheilan Thyme SA (Selman Arabians)
- III miejsce: kl. Temeria (Selman Arabians)
- wyróżnienie: wał. Asch's Quimbo (WHK Anarkia)
- startowało: 4 konie , 2 stajnie
P:
- I miejsce: og. Boussoufa SA (Selman Arabians)
- II miejsce: og. Impaciente (Selman Arabians)
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 2 konie , 1 stajnia
N:
- I miejsce: og. Bentley (Selman Arabians)
- II miejsce: ---
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 1 koń , 1 stajnia
C:
- I miejsce: og. Philosopher's Rush SA (Selman Arabians)
- II miejsce: wał. Ancient Talizman (Selman Arabians)
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 2 konie , 1 stajnia
CC:
- I miejsce: kl. Cachemira (WHK Anarkia)
- II miejsce: kl. Imperial Thyme SA (Selman Arabians)
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 2 konie , 2 stajnie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz