niedziela, 23 lutego 2020

265. Wyniki

OCENIANIE: 
LUZEM: 
  • I miejsce: kl. Evolette SA (Selman Arabians) 750 h.
  • II miejsce: kl. Ansata Saleema SA (Selman Arabians) 450 h.
  • III miejsce: og. Pluton (Selman Arabians) 300 h.
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 3 konie , 3 stajnie
  • pula nagród: 1.500 h.

MINI LL:
  • I miejsce: kl. Exotic Rasheeka SA (Selman Arabians) 750 h.
  • II miejsce: og. Zauddini Sahr (Selman Arabians) 450 h.
  • III miejsce: kl. Bint Hager SA (Selman Arabians) 300 h.
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 3 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 1.500 h.

LL:
  • I miejsce: og. Largo Blanco (Selman Arabians) 750 h.
  • II miejsce: og. Olgierd von Everec (Selman Arabians) 450 h.
  • III miejsce: og. Madrigal SA (Selman Arabians) 300 h.
  • wyróżnienie: kl. Lady Lay (WHK Anarkia) ---
  • startowało: 4 konie , 2 stajnie
  • pula nagród: 1.500 h.

L:
  • I miejsce: og. Salvino Classic (Selman Arabians) 750 h.
  • II miejsce: og. Shy Shabat (Selman Arabians) 450 h.
  • III miejsce: og. Marokh ibn Dark Apocalypto (Selman Arabians) 300 h.
  • wyróżnienie: kl. Fantine (WHK Anarkia)
  • startowało: 4 konie , 2 stajnie
  • pula nagród: 1.500 h.

P:
  • I miejsce: og. Monarcha (Selman Arabians) 600 h.
  • II miejsce: kl. Khalifa SA (Selman Arabians) 400 h.
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 1.000 h.

N:
  • I miejsce: og. Koheilan Hafeed (Selman Arabians) 600 h.
  • II miejsce: og. Highway to Hell (Victory Stud) 400 h.
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 2 stajnie
  • pula nagród: 1.000 h.

C:
  • I miejsce: kl. Midnight Jewel (Victory Stud) 600 h.
  • II miejsce: og. Quick Shot (Victory Stud) 400 h.
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 1.000 h.

CC:
  • I miejsce: kl. Cyrkonia (Victory Stud)
  • II miejsce: ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 1 koń , 1 stajnia
  • pula nagród:  h.

CS:
  • I miejsce: kl. Camargue (Victory Stud)
  • II miejsce: ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 1 koń , 1 stajnia
  • pula nagród:  h.

LOSOWANIE: 

LUZEM: 
  • I miejsce: og. Pluton (Selman Arabians) ---
  • II miejsce: kl. Evolette SA (Selman Arabians) ---
  • III miejsce: kl. Ansata Saleema SA (Selman Arabians) ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 3 konie , 3 stajnie
  • pula nagród: 0 h.

MINI LL:
  • I miejsce: kl. Bint Hager SA (Selman Arabians) ---
  • II miejsce: kl. Exotic Rasheeka SA (Selman Arabians) ---
  • III miejsce: og. Zauddini Sahr (Selman Arabians) ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 3 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 0 h.

LL:
  • I miejsce: og. Madrigal SA (Selman Arabians) ---
  • II miejsce: og. Largo Blanco (Selman Arabians) ---
  • III miejsce: og. Olgierd von Everec (Selman Arabians) ---
  • wyróżnienie: kl. Lady Lay (WHK Anarkia) ---
  • startowało: 4 konie , 2 stajnie
  • pula nagród: 0 h.

L:
  • I miejsce: og. Shy Shabat (Selman Arabians) ---
  • II miejsce: kl. Fantine (WHK Anarkia) ---
  • III miejsce: og. Marokh ibn Dark Apocalypto (Selman Arabians) ---
  • wyróżnienie: og. Salvino Classic (Selman Arabians) ---
  • startowało: 4 konie , 2 stajnie
  • pula nagród: 0 h.

P:
  • I miejsce: kl. Khalifa SA (Selman Arabians) ---
  • II miejsce: og. Monarcha (Selman Arabians) ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 0 h.

N:
  • I miejsce: og. Koheilan Hafeed (Selman Arabians) ---
  • II miejsce: og. Highway to Hell (Victory Stud) ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 2 stajnie
  • pula nagród: 0 h.

C:
  • I miejsce: kl. Midnight Jewel (Victory Stud) ---
  • II miejsce: og. Quick Shot (Victory Stud) ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 0 h.

CC:
  • I miejsce: kl. Cyrkonia (Victory Stud)
  • II miejsce: ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 1 koń , 1 stajnia
  • pula nagród:  h.

CS:
  • I miejsce: kl. Camargue (Victory Stud)
  • II miejsce: ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 1 koń , 1 stajnia
  • pula nagród:  h.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz