czwartek, 27 czerwca 2019

227. Wyniki

SROKATE I TARANTOWATE: 
VERY EASY:
UJEŻDŻENIE: 
  • I miejsce: kl. Call Me Then (Estrella Golden Stream) ---
  • II miejsce: wał. Young Sherlock (Estrella Golden Stream) ---
  • III miejsce: og. Assassin (WHK Anarkia) ---
  • wyróżnienie: kl. Zingara (WHK Anarkia) ---

CROSS: 
  • I miejsce: kl. Call Me Then (Estrella Golden Stream) ---
  • II miejsce: wał. Young Sherlock (Estrella Golden Stream) ---
  • III miejsce: og. Assassin (WHK Anarkia) ---
  • wyróżnienie: kl. Zingara (WHK Anarkia) ---
  •  

SKOKI: 
  • I miejsce: kl. Call Me Then (Estrella Golden Stream) ---
  • II miejsce: wał. Young Sherlock (Estrella Golden Stream) ---
  • III miejsce: og. Assassin (WHK Anarkia) ---
  • wyróżnienie: kl. Zingara (WHK Anarkia) ---

OGÓLNIE: 
  • I miejsce: kl. Call Me Then (Estrella Golden Stream) 600 h.
  • II miejsce: wał. Young Sherlock (Estrella Golden Stream) 400 h.
  • III miejsce: og. Assassin (WHK Anarkia) ---
  • wyróżnienie: kl. Zingara (WHK Anarkia) ---
  • startowało: 4 konie , 2 stajnie
  • pula nagród: 1.000 h.

EASY:
UJEŻDŻENIE: 

  • I miejsce: wał. Dunedain (Estrella Golden Stream) ---
  • II miejsce: og. Demigod (Estrella Golden Stream) ---
  • III miejsce: kl. Valkyrie Crown (Estrella Golden Stream) ---
  • wyróżnienie: og. Astradr (Estrella Golden Stream) ---


CROSS: 
  • I miejsce: wał. Dunedain (Estrella Golden Stream) ---
  • II miejsce: og. Demigod (Estrella Golden Stream) ---
  • III miejsce: kl. Valkyrie Crown (Estrella Golden Stream) ---
  • wyróżnienie: og. Astradr (Estrella Golden Stream) ---

SKOKI: 
  • I miejsce: wał. Dunedain (Estrella Golden Stream) ---
  • II miejsce: og. Demigod (Estrella Golden Stream) ---
  • III miejsce: kl. Valkyrie Crown (Estrella Golden Stream) ---
  • wyróżnienie: og. Astradr (Estrella Golden Stream) ---

OGÓLNIE: 
  • I miejsce: wał. Dunedain (Estrella Golden Stream) 1.000 h.
  • II miejsce: og. Demigod (Estrella Golden Stream) 600 h.
  • III miejsce: kl. Valkyrie Crown (Estrella Golden Stream) 400 h.
  • wyróżnienie: og. Astradr (Estrella Golden Stream) ---
  • startowało: 4 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 2.000 h.

MEDIUM:

UJEŻDŻENIE: 

  • I miejsce: og. Tic Tac Toe (Estrella Golden Stream) ---
  • II miejsce: wał. Mordin (Estrella Golden Stream) ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---


CROSS: 
  • I miejsce: og. Tic Tac Toe (Estrella Golden Stream) ---
  • II miejsce: wał. Mordin (Estrella Golden Stream) ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---

SKOKI: 
  • I miejsce: og. Tic Tac Toe (Estrella Golden Stream) ---
  • II miejsce: wał. Mordin (Estrella Golden Stream) ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---

OGÓLNIE: 
  • I miejsce: og. Tic Tac Toe (Estrella Golden Stream) 600 h.
  • II miejsce: wał. Mordin (Estrella Golden Stream) 400 h.
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 1.000 h.


INNE MAŚCI: 
VERY EASY:
UJEŻDŻENIE: 

  • I miejsce: og. Sigurd (Estrella Golden Stream) ---
  • II miejsce: kl. Baya (Estrella Golden Stream) ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---


CROSS: 
  • I miejsce: og. Sigurd (Estrella Golden Stream) ---
  • II miejsce: kl. Baya (Estrella Golden Stream) ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---

SKOKI: 
  • I miejsce: og. Sigurd (Estrella Golden Stream) ---
  • II miejsce: kl. Baya (Estrella Golden Stream) ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---

OGÓLNIE: 
  • I miejsce: og. Sigurd (Estrella Golden Stream) 600 h.
  • II miejsce: kl. Baya (Estrella Golden Stream) 400 h.
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 1.000 h.

EASY:
UJEŻDŻENIE: 

  • I miejsce: kl. Nikita (Estrella Golden Stream)
  • II miejsce: og. Prince of Asgard (Estrella Golden Stream)
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---


CROSS: 
  • I miejsce: kl. Nikita (Estrella Golden Stream)
  • II miejsce: og. Prince of Asgard (Estrella Golden Stream)
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---

SKOKI: 
  • I miejsce: kl. Nikita (Estrella Golden Stream)
  • II miejsce: og. Prince of Asgard (Estrella Golden Stream)
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---

OGÓLNIE: 
  • I miejsce: kl. Nikita (Estrella Golden Stream) 600 h.
  • II miejsce: og. Prince of Asgard (Estrella Golden Stream) 400 h.
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 1.000 h.

MEDIUM:

UJEŻDŻENIE: 

  • I miejsce: wał. Blue Wind (WHK Anarkia) ---
  • II miejsce: ---
  • III miejsce: --- 
  • wyróżnienie: ---


CROSS: 
  • I miejsce: wał. Blue Wind (WHK Anarkia) ---
  • II miejsce: ---
  • III miejsce: --- 
  • wyróżnienie: ---

SKOKI: 
  • I miejsce: wał. Blue Wind (WHK Anarkia) ---
  • II miejsce: ---
  • III miejsce: --- 
  • wyróżnienie: ---

OGÓLNIE: 
  • I miejsce: wał. Blue Wind (WHK Anarkia) ---
  • II miejsce: ---
  • III miejsce: --- 
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 1 koń , 1 stajnia
  • pula nagród: 0 h.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz