- I miejsce: og. Zarif Yazir (Selman Arabians) 500 h.
- II miejsce: ---
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 1 koń , 1 stajnia
- pula nagród: 500 h.
MINI LL:
- I miejsce: kl. Sarahtash (Estrella Baroque Stud) 500 h.
- II miejsce: ---
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 1 koń , 1 stajnia
- pula nagród: 500 h.
LL:
- I miejsce: wał. Dunedain (Estrella Baroque Stud) 1.000 h.
- II miejsce: kl. Ironheart (Estrella Baroque Stud) 600 h.
- III miejsce: kl. Quasar (Estrella Baroque Stud) 400 h.
- wyróżnienie: wał. Titan Slayer (Estrella Baroque Stud) ---
- startowało: 4 konie , 1 stajnia
- pula nagród: 2.000 h.
L:
- I miejsce: og. Tic Tac Toe (Estrella Baroque Stud) 1.000 h.
- II miejsce: og. Demigod (Estrella Baroque Stud) 600 h.
- III miejsce: kl. Supergiant (Estrella Baroque Stud) 400 h.
- wyróżnienie: kl. Proxima Midnight (Estrella Baroque Stud) ---
- startowało: 4 konie , 1 stajnia
- pula nagród: 2.000 h.
P:
- I miejsce: wał. Happyland (Estrella Baroque Stud) 600 h.
- II miejsce: og. Pick Me Up (Estrella Baroque Stud) 400 h.
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 2 konie , 1 stajnia
- pula nagród: 1.000 h.
N:
- I miejsce: og. Angel Eye MW (Estrella Baroque Stud) 500 h.
- II miejsce: ---
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 1 koń , 1 stajnia
- pula nagród: 500 h.
C:
- I miejsce: kl. The Prophecy (Estrella Baroque Stud) 500 h.
- II miejsce: ---
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 1 koń , 1 stajnia
- pula nagród: 500 h.
CC:
- I miejsce: wał. Top Revel (Estrella Baroque Stud) 500 h.
- II miejsce: ---
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 1 koń , 1 stajnia
- pula nagród: 500 h.
CS:
- I miejsce: kl. Pardon's Princess (Estrella Baroque Stud) 500 h.
- II miejsce: ---
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 1 koń , 1 stajnia
- pula nagród: 500 h.
GP:
- I miejsce: kl. Blood Maiden (Estrella Baroque Stud) 500 h.
- II miejsce: ---
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 1 koń , 1 stajnia
- pula nagród: 500 h.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz