OCENIANIE:
L:
- I miejsce: og. Yata Na'il (Selman Arabians)
- II miejsce: og. Serabaar SA (Selman Arabians)
- III miejsce: og. Koheilan Thyme SA (Selman Arabians)
- wyróżnienie: og. Assassin (WHK Anarkia)
- startowało: 5 koni , 2 stajnie
P:
- I miejsce: og. Dark Clementine SA (Selman Arabians)
- II miejsce: og. Al Shariff (Selman Arabians)
- III miejsce: og. BH Baloutaire Bertucci (Brick Hill Sport)
- wyróżnienie: og. Nubarron SA (Selman Arabians)
- startowało: 5 koni , 3 stajnie
N:
- I miejsce: og. El Saleem SA (Selman Arabians)
- II miejsce: og. Shy Shabat (Selman Arabians)
- III miejsce: og. Yateem Al Shabat (Selman Arabians)
- wyróżnienie: og. BH Botticelli Bertucci (Brick Hill Sport)
- startowało: 4 konie , 2 stajnie
C:
- I miejsce: og. BH Balloumi Bertucci (Brick Hill Sport)
- II miejsce: og. Adiacras (Selman Arabians)
- III miejsce: og. Royal Flame MW (Selman Arabians)
- wyróżnienie: og. Sarmando ibn Faiza (Selman Arabians)
- startowało: 5 koni , 3 stajnie
CC:
- I miejsce: og. Olgierd von Everec (Selman Arabians)
- II miejsce: og. Neverending Summer (WHK Anarkia)
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 2 konie , 2 stajnie
CS:
- I miejsce: ---
- II miejsce: ---
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 0 koni , 0 stajni
GP:
- I miejsce: og. Malahar (Selman Arabians)
- II miejsce: og. BH Brego Bertucci (Brick Hill Sport)
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 2 konie , 2 stajnie
LOSOWANIE:
L:
- I miejsce: og. FH Resurrect Me From The Dead (WHK Anarkia)
- II miejsce: og. Yata Na'il (Selman Arabians)
- III miejsce: og. Koheilan Thyme SA (Selman Arabians)
- wyróżnienie: og. Serabaar SA (Selman Arabians)
- startowało: 5 koni , 2 stajnie
P:
- I miejsce: og. BH Baloutaire Bertucci (Brick Hill Sport)
- II miejsce: og. Cash The Check (WHK Anarkia)
- III miejsce: og. Dark Clementine SA (Selman Arabians)
- wyróżnienie: og. Al Shariff (Selman Arabians)
- startowało: 5 koni , 3 stajnie
N:
- I miejsce: og. El Saleem SA (Selman Arabians)
- II miejsce: og. BH Botticelli Bertucci (Brick Hill Sport)
- III miejsce: og. Shy Shabat (Selman Arabians)
- wyróżnienie: og. Yateem Al Shabat (Selman Arabians)
- startowało: 4 konie , 2 stajnie
C:
- I miejsce: og. BH Balloumi Bertucci (Brick Hill Sport)
- II miejsce: og. Sarmando ibn Faiza (Selman Arabians)
- III miejsce: og. Big Whiz (WHK Anarkia)
- wyróżnienie: og. Adiacras (Selman Arabians)
- startowało: 5 koni , 3 stajnie
CC:
- I miejsce: og. Neverending Summer (WHK Anarkia)
- II miejsce: og. Olgierd von Everec (Selman Arabians)
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 2 konie , 2 stajnie
CS:
- I miejsce: ---
- II miejsce: ---
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 0 koni , 0 stajni
GP:
- I miejsce: og. BH Brego Bertucci (Brick Hill Sport)
- II miejsce: og. Malahar (Selman Arabians)
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 2 konie , 2 stajnie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz