OCENIANIE:
LUZEM:- I miejsce: og. Alfabia Breathe Zebedee (Victory Stud) 1.500 h.
- II miejsce: og. Chef Supreme (Victory Stud) 900 h.
- III miejsce: og. Ajmal Sahaab SA (Selman Arabians) 600 h.
- wyróżnienie: og. Muhaarib SA (Selman Arabians) ---
- startowało: 7 koni , 4 stajnie
- pula nagród: 3.000 h.
MINI LL:
- I miejsce: og. Pluton (Selman Arabians) 500 h.
- II miejsce: ---
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 1 koń , 1 stajnia
- pula nagród: 500 h.
- I miejsce: og. Ebony (Victory Stud) 1.250 h.
- II miejsce: og. Legends de Jamaal (Selman Arabians) 750 h.
- III miejsce: og. Imeleth MA (Selman Arabians) 500 h.
- wyróżnienie: og. Olgierd von Everec (Selman Arabians) ---
- startowało: 6 koni , 4 stajnie
- pula nagród: 2.500 h.
- I miejsce: og. Salvino Classic (Selman Arabians) 1.250 h.
- II miejsce: og. Mukhtaran (Selman Arabians) 750 h.
- III miejsce: og. Baloo Classic (Frostfall Retreat) ---
- wyróżnienie: og. Largo Blanco (Selman Arabians) 500 h.
- startowało: 9 koni , 4 stajnie
- pula nagród: 2.500 h.
- I miejsce: og. A Trophy Fathers Trophy Son (Victory Stud) 1.000 h.
- II miejsce: og. El Saleem SA (Selman Arabians) 600 h.
- III miejsce: og. Monarcha (Samour Stud) 400 h.
- wyróżnienie: og. Philosopher's Rush SA (Selman Arabians) ---
- startowało: 6 koni , 4 stajnie
- pula nagród: 2.000 h.
- I miejsce: og. Avenger (Victory Stud) 1.750 h.
- II miejsce: og. Resurrected Sun (Frostfall Retreat) ---
- III miejsce: og. Koheilan Hafeed (Selman Arabians) 1.050 h.
- wyróżnienie: og. Sugar Free (Selman Arabians) 700 h.
- startowało: 8 koni , 5 stajni
- pula nagród: 3.500 h.
- I miejsce: og. Charlie Hamp (Samour Stud) 1.000 h.
- II miejsce: og. Kiyo Kag S (Bernaux Stud) 600 h.
- III miejsce: og. Khadgar (Bernaux Stud) 400 h.
- wyróżnienie: og. Aartem N (Bernaux Stud) ---
- startowało: 6 koni , 3 stajnie
- pula nagród: 2.000 h.
- dyskwalifikacje: wał. Brave Warrior (zawody dla wałachów będą później)
- I miejsce: og. Lazar (Bernaux Stud) 750 h.
- II miejsce: og. Cinnamon (Samour Stud) 450 h.
- III miejsce: og. Cerkhos Hero Z (Bernaux Stud) 300 h.
- wyróżnienie: ---
- startowało: 3 konie , 2 stajnie
- pula nagród: 1.500 h.
- I miejsce: og. Resurrected Stone (Victory Stud) 750 h.
- II miejsce: og. FH Taro (Frostfall Retreat) ---
- III miejsce: og. Kalghary (Samour Stud) 450 h.
- wyróżnienie: og. Gangnam (Bernaux Stud) 300 h.
- startowało: 4 konie , 4 stajnie
- pula nagród: 1.500 h.
- I miejsce: og. Cris Vayard (Bernaux Stud) 1.500 h.
- II miejsce: og. Welto Damiro (Bernaux Stud) 900 h.
- III miejsce: og. Kastolany (Bernaux Stud) 600 h.
- wyróżnienie: og. Cadjar (Bernaux Stud) ---
- startowało: 6 koni , 2 stajnie
- pula nagród: 3.000 h.
LOSOWANIE:
LUZEM:
- I miejsce: og. Ronin (WHK Anarkia) ---
- II miejsce: og. Elfin (Bernaux Stud) ---
- III miejsce: og. Alfabia Breathe Zebedee (Victory Stud) ---
- wyróżnienie: og. Muhaarib SA (Selman Arabians) ---
- startowało: 7 koni , 4 stajnie
- pula nagród: 0 h.
- og. Philosopher's Sun SA (Selman Arabians)
- og. Ajmal Sahaab SA (Selman Arabians)
- og. Chef Supreme (Victory Stud)
- I miejsce: og. Pluton (Selman Arabians) ---
- II miejsce: ---
- III miejsce: ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 1 koń , 1 stajnia
- pula nagród: 0 h.
- I miejsce: og. Abrakadabra (Samour Stud) ---
- II miejsce: og. Assassin (WHK Anarkia) ---
- III miejsce: og. Olgierd von Everec (Selman Arabians) ---
- wyróżnienie: og. Legends de Jamaal (Selman Arabians) ---
- startowało: 6 koni , 4 stajnie
- pula nagród: 0 h.
- I miejsce: og. Cadeu Noir (Samour Stud) ---
- II miejsce: og. Mukhtaran (Selman Arabians) ---
- III miejsce: og. Tilimsan (Samour Stud) ---
- wyróżnienie: og. Salvino Classic (Selman Arabians) ---
- startowało: 9 koni , 4 stajnie
- pula nagród: 0 h.
- I miejsce: og. A Trophy Fathers Trophy Son (Victory Stud) ---
- II miejsce: og. Philosopher's Rush SA (Selman Arabians) ---
- III miejsce: og. El Saleem SA (Selman Arabians) ---
- wyróżnienie: og. FH Resurrect Me From The Dead (WHK Anarkia) ---
- startowało: 6 konie , 4 stajnie
- pula nagród: 0 h.
- I miejsce: og. Dr. Dolittle (Samour Stud) ---
- II miejsce: og. Reurrected Sun (Frostfall Retreat) ---
- III miejsce: og. Sugar Free (Selman Arabians) ---
- wyróżnienie: og. Pan Dnia (Bernaux Stud) ---
- startowało: 8 koni , 5 stajni
- pula nagród: 0 h.
- I miejsce: og. Charlie Hamp (Samour Stud)
- II miejsce: og. Neverending Summer (WHK Anarkia)
- III miejsce: og. Aartem N (Bernaux Stud)
- wyróżnienie: og. Kiyo Kag S (Bernaux Stud)
- startowało: 6 koni , 3 stajnie
- pula nagród: 0 h.
- dyskwalifikacje: wał. Brave Warrior (zawody dla wałachów będą później)
- I miejsce: og. Cinnamon (Samour Stud) ---
- II miejsce: og. Cerkhos Hero Z (Bernaux Stud) ---
- III miejsce: og. Lazar (Bernaux Stud) ---
- wyróżnienie: ---
- startowało: 3 konie , 2 stajnie
- pula nagród: 0 h.
- I miejsce: og. Kalghary (Samour Stud) ---
- II miejsce: og. Resurrected Stone (Victory Stud) ---
- III miejsce: og. FH Taro (Frostfall Retreat) ---
- wyróżnienie: og. Gangnam (Bernaux Stud) ---
- startowało: 4 konie , 4 stajnie
- pula nagród: 0 h.
- I miejsce: og. Dziedzic (Samour Stud) ---
- II miejsce: og. King of London (Samour Stud) ---
- III miejsce: og. Welto Damiro (Bernaux Stud) ---
- wyróżnienie: og. Cris Vayard (Bernaux Stud) ---
- startowało: 6 koni , 2 stajnie
- pula nagród: 0 h.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz