sobota, 11 maja 2019

215. Wyniki

(ej no kurde! serio jest więcej srokatych i tarantowatych koni w crossie niż karych? Serio? xD)


VERY EASY:

  • I miejsce: kl. Avonlea (Echo Stable) 1.000 h.
  • II miejsce: kl. Call Me Then (Estrella Golden Stream) 600 h.
  • III miejsce: wał. Dunedain (Estrella Golden Stream) 400 h.
  • wyróżnienie: wał. Young Sherlock (Estrella Golden Stream) ---
  • startowało: 4 konie , 2 stajnie
  • pula nagród: 2.000 h.


EASY:
  • I miejsce: og. Blue Graffiti (Echo Stable) 1.000 h.
  • II miejsce: og. Demigod (Estrella Golden Stream) 600 h.
  • III miejsce: kl. Valkyrie Crown (Estrella Golden Stream) 400 h.
  • wyróżnienie: wał. Mordin (Estrella Golden Stream) ---
  • startowało: 4 konie , 2 stajnie
  • pula nagród: 2.000 h.

MEDIUM:
  • I miejsce: og. Tic Tac Toe (Estrella Golden Stream) 600 h.
  • II miejsce: kl. When It's All Over (Estrella Golden Stream) 400 h.
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 1.000 h.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz