niedziela, 18 listopada 2018

171. Wyniki

(tam, gdzie nie było 4 koni dołożyłam swoje i dałam im ostatnie miejsca)


LUZEM:

  • I miejsce: og. Imperial Magnum SA (Selman Arabians) 1.000 h.
  • II miejsce: og. Ajmal Sahaab SA (Selman Arabians) 600 h.
  • III miejsce: og. Malahar (Selman Arabians) 400 h.
  • wyróżnienie: og. Yateem Al Shabat (Selman Arabians) ---
  • startowało: 4 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 2.000 h.



MINI LL:

  • I miejsce: og. Imperial Magnum SA (Selman Arabians) 500 h.
  • II miejsce: og. Ronin (WHK Anarkia) ---
  • III miejsce: og. Assassin (WHK Anarkia) ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 3 konie , 2 stajnie
  • pula nagród: 500 h.


LL:

  • I miejsce: og. Salvino Classic (Selman Arabians) 750 h.
  • II miejsce: og. Muhaarib SA (Selman Arabians) 450 h.
  • III miejsce: og. Elfin (Bernaux Stud) 300 h.
  • wyróżnienie: og. Ronin (WHK Anarkia) ---
  • startowało: 4 konie , 3 stajnie
  • pula nagród: 1.500 h.


L:

  • I miejsce: og. El Saleem SA (Selman Arabians) 600 h.
  • II miejsce: og. Salvino Classic (Selman Arabians) 400 h.
  • III miejsce: og. Cash The Check (WHK Anarkia) ---
  • wyróżnienie: og. Silver Calvani (WHK Anarkia) ---
  • startowało: 4 konie , 2 stajnie
  • pula nagród: 1.000 h.


L1:

  • I miejsce: og. El Saleem SA (Selman Arabians) 500 h.
  • II miejsce: og. Cash The Check (WHK Anarkia) ---
  • III miejsce: og. Silver Calvani (WHK Anarkia) ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 3 konie , 2 stajnie
  • pula nagród: 500 h.


P:

  • I miejsce: og. Koheilan Hafeed (Selman Arabians) 500 h.
  • II miejsce: og. FH Resurrect Me From The Dead (WHK Anarkia) ---
  • III miejsce: og. The Mad Hatter (WHK Anarkia) ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 3 konie , 2 stajnie
  • pula nagród: 500 h.


P1:

  • I miejsce: og. Koheilan Hafeed (Selman Arabians) 750 h.
  • II miejsce: og. Porcelain Romain (Bernaux Stud) 450 h.
  • III miejsce: og. Heridan S (Bernaux Stud) 300 h.
  • wyróżnienie: og. FH Resurrect Me From The Dead (WHK Anarkia) ---
  • startowało: 4 konie , 3 stajnie
  • pula nagród: 1.500 h.


N:

  • I miejsce: og. Porcelain Romain (Bernaux Stud) 600 h.
  • II miejsce: og. Heridan S (Bernaux Stud) 400 h.
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 1.000 h.


N1:

  • I miejsce: og. Pan Dnia (Bernaux Stud) 600 h.
  • II miejsce: og. Kiyo Kag S (Bernaux Stud) 400 h.
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 1.000 h.


C:

  • I miejsce: og. Pan Dnia (Bernaux Stud) 600 h.
  • II miejsce: og. Kiyo Kag S (Bernaux Stud) 400 h.
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 1.000 h.


C1:

  • I miejsce: og. Lazar (Bernaux Stud) 600 h.
  • II miejsce: og. Chimeryk (Bernaux Stud) 400 h.
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 1.000 h.


CC:

  • I miejsce: og. Lazar (Bernaux Stud) 750 h.
  • II miejsce: og. Chimeryk (Bernaux Stud) 450 h.
  • III miejsce: og. Aarten M (Bernaux Stud) 300 h.
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 3 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 1.500 h.


CC1:

  • I miejsce: og. Gangnam (Bernaux Stud) 750 h.
  • II miejsce: og. Aarten M (Bernaux Stud) 450 h.
  • III miejsce: og. Cerkhos Hero Z (Bernaux Stud) 300 h.
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 3 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 1.500 h.


CS:

  • I miejsce: og. Erasin'Capital (Bernaux Stud) 1.000 h.
  • II miejsce: og. Gangnam (Bernaux Stud) 600 h.
  • III miejsce: og. Kastolany (Bernaux Stud) 400 h.
  • wyróżnienie: og. Cerkhos Hero Z (Bernaux Stud) ---
  • startowało: 4 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 2.000 h.


CS1:

  • I miejsce: og. Erasin'Capital (Bernaux Stud) 1.000 h.
  • II miejsce: og. Cris Vayard (Bernaux Stud) 600 h.
  • III miejsce: og. Kastolany (Bernaux Stud) 400 h.
  • wyróżnienie: og. Cadjar (Bernaux Stud) ---
  • startowało: 4 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 2.000 h.


GP:

  • I miejsce: og. Cris Vayard (Bernaux Stud) 600 h.
  • II miejsce: og. Cadjar (Bernaux Stud) 400 h.
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia
  • pula nagród: 1.000 h.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz