- I miejsce: wał. Dramat (Echo Stable) 1.000 h.
- II miejsce: kl. Alvfinna (Estrella Baroque Stud) 600 h.
- III miejsce: og. Star-Lord (Estrella Baroque Stud) 400 h.
- wyróżnienie: kl. Zodiac Princess (Liliowa Zatoka) ---
- startowało: 4 konie , 3 stajnie
- pula nagród: 2.000 h.
EASY:
- I miejsce: kl. Angelique Trouble (Echo Stable) 2.000 h.
- II miejsce: og. Joly (Any Win) 1.200 h.
- III miejsce: wał. Sweet Lad (Estrella Baroque Stud) 800 h.
- wyróżnienie: kl. Nikita (Estrella Baroque Stud) ---
- startowało: 8 koni , 4 stajnie
- pula nagród: 4.000 h.
MEDIUM:
- I miejsce: og. Double Trouble (Liliowa Zatoka) 750 h.
- II miejsce: kl. Angelique Arrete (Liliowa Zatoka) 450 h.
- III miejsce: kl. Arctic Aurora (Liliowa Zatoka) 300 h.
- wyróżnienie: ---
- startowało: 3 konie , 1 stajnia
- pula nagród: 1.500 h.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz