sobota, 30 stycznia 2016

083. Wyniki

mini LL: 
  • I miejsce: kl. Nikita (Estrella Sport Stable)
  • II miejsce: kl. Alvfinna (Estrella Sport Stable)
  • III miejsce: wał. Elessar (Estrella Sport Stable)
  • wyróżnienie: kl. Living Potencial (Estrella Sport Stable)
  • startowało: 7 koni , 1 stajnia
  • dyskwalifikacje: brak


LL: 
  • I miejsce: kl. Milady (Estrella Sport Stable)
  • II miejsce: kl. Nikita (Estrella Sport Stable)
  • III miejsce: kl. Alhambra (Estrella Sport Stable)
  • wyróżnienie: og. Boufarik (Estrella Sport Stable)
  • startowało: 13 koni , 3 stajnie
  • dyskwalifikacje: brak


L: 
  • I miejsce: wał. Barbór (Estrella Sport Stable)
  • II miejsce: og. The Key (Estrella Sport Stable)
  • III miejsce: og. Lancelot (Estrella Sport Stable)
  • wyróżnienie: kl. Milady (Estrella Sport Stable)
  • startowało: 16 koni , 3 stajnie
  • dyskwalifikacje: brak


P: 
  • I miejsce: og. Moet II (Echo Valley Farm)
  • II miejsce: wał. Barbór (Estrella Sport Stable)
  • III miejsce: og. Lancelot (Estrella Sport Stable)
  • wyróżnienie: kl. Seven Wishes (Echo Valley Farm)
  • startowało: 13 koni , 4 stajnie
  • dyskwalifikacje: brak


N: 
  • I miejsce: og. Resurrected Sun (Far Horizons Stud)
  • II miejsce: og. Kick Me SD (Far Horizons Stud)
  • III miejsce: og. Nobody's Hero (Far Horizons Stud)
  • wyróżnienie: og. Asfaloth (Estrella Sport Stable)
  • startowało: 13 koni , 4 stajnie
  • dyskwalifikacje: brak


C: 
  • I miejsce: og. Wild Instinct (Far Horizons Stud)
  • II miejsce: kl. Let's Kill Tonight (Far Horizons Stud)
  • III miejsce: og. RS Check Star (Estrella Sport Stable)
  • wyróżnienie: kl. Celtic Rose (Far Horizons Stud)
  • startowało: 14 koni , 4 stajnie
  • dyskwalifikacje: brak


CC:
  • I miejsce: kl. Let's Kill Tonight (Far Horizons Stud)
  • II miejsce: kl. Casablanca (Echo Valley Farm)
  • III miejsce: og. Vessel (Anemone Stall)
  • wyróżnienie: og. Oiseau Nocturne (Anemone Stall)
  • startowało: 9 koni , 4 stajnie
  • dyskwalifikacje: brak


CS:
  • I miejsce: og. Crooked Young (Far Horizons Stud)
  • II miejsce: og. I Am Machine (Estrella Sport Stable) 
  • III miejsce: og. Hulkbuster (Echo Valley Farm)
  • wyróżnienie: og. Impthep (Anemone Stall)
  • startowało: 10 koni , 5 stajni
  • dyskwalifikacje: brak


GP: 
  • I miejsce: og. Crooked Young (Far Horizons Stud)
  • II miejsce: og. I Am Machine (Estrella Sport Stable)
  • III miejsce: og. Hulkbuster (Echo Valley Farm)
  • wyróżnienie: og. Imothep (Anemone Stall)
  • startowało: 7 koni , 4 stajnie
  • dyskwalifikacje: brak

1 komentarz: