piątek, 20 listopada 2015

067. Wyniki

L: 
  • I miejsce: og. Blue Grafitti (Echo Valley Farm)
  • II miejsce: kl. Milady (Estrella Stud)
  • III miejsce: kl. Sea Breeze (Winter Mist)
  • wyróżnienie: kl. About It (Winter Mist)
  • startowało: 15 koni, 4 stajnie
  • dyskwalifikacje: brak

P: 
  • I miejsce: wał. Barbór (Estrella Stud)
  • II miejsce: og. Moet II (Echo Valley Farm)
  • III miejsce: og. Jally Good Time (Winter Mist)
  • wyróżnienie: kl. Nunabell (Winter Mist)
  • startowało: 22 konie, 4 stajnie
  • dyskwalifikacje: brak

N: 
  • I miejsce: og. Resurrected Sun (Far Horizons Stud)
  • II miejsce: kl. Ancient Blade (Estrella Stud)
  • III miejsce: kl. Heilari (Echo Valley Farm)
  • wyróżnienie: kl. Dyplomatic Rain (WHK Lider)
  • startowało: 19 koni, 5 stajni
  • dyskwalifikacje: brak

C: 
  • I miejsce: og. Pardon Me (Winter Mist)
  • II miejsce: kl. Resistance (Winter Mist)
  • III miejsce: kl. Charlotte (Winter Mist)
  • wyróżnienie: kl. Farmakopea (WHK Lider)
  • startowało: 14 koni, 4 stajnie
  • dyskwalifikacje: brak

CC: 
  • I miejsce: kl. Costa Brava (Estrella Stud)
  • II miejsce: og. Cappuccino (Winter Mist)
  • III miejsce: kl. Enamorada (Estrella Stud)
  • wyróżnienie: og. Leviathan (Echo Valley Farm)
  • startowało: 7 koni, 4 stajnie
  • dyskwalifikacje: brak

CS: 
  • I miejsce: og. Lardeo (WHK Lider)
  • II miejsce: og. Norway CS (Winter Mist)
  • III miejsce: og. Leviathan (Echo Valley Farm)
  • wyróżnienie: og. Solitary Shooter (WHK Lider)
  • startowało: 5 koni, 4 stajnie
  • dyskwalifikacje: brak

GP: 
  • I miejsce: og. Jerich Parzival (Estrella Stud)
  • II miejsce: og. Lardeo (WHK Lider)
  • III miejsce: og. Norway CS (Winter Mist)
  • wyróżnienie: og. Leviathan (Echo Valley Farm)
  • startowało: 5 koni, 4 stajnie
  • dyskwalifikacje: brak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz