wtorek, 27 stycznia 2015

008. Wyniki

Reining: 

  • I miejsce: wał. Blackberry (Rancho Arisha)
  • II miejsce: og. Whisky Blood (AG Stud)
  • III miejsce: wał. Extreme Dun Gun (AG Stud)
  • wyróżnienie: og. Outlaw Slider (AG Stud)
  • startowało: 8 koni
  • dyskwalifikacje: brak


Cutting: 
  • I miejsce: kl. Picturesque Bay (AG Stud)
  • II miejsce: og. Whisky Blood (AG Stud)
  • III miejsce: kl. Sheez Not Easy (WHK Arisha)
  • wyróżnienie: -
  • startowało: 3 konie
  • dyskwalifikacje: brak

Barrel Racing: 
  • I miejsce: wał. Ratonhnhaké:ton (Rancho Arisha)
  • II miejsce: kl. Yen Gotta Run (AG Stud)
  • III miejsce: kl. Watch Her Go (AG Stud)
  • wyróżnienie: kl. Milva (AG Stud)
  • startowało: 7 koni
  • dyskwalifikacje: brak

Pole Bending: 
  • I miejsce: kl. Efrafa (Rancho Arisha)
  • II miejsce: kl. Yen Gotta Run (AG Stud)
  • III miejsce: kl. Lady's Big Whiz (WHK Arisha)
  • wyróżnienie: -
  • startowało: 3 konie
  • dyskwalifikacje: brak

Halter: 
  • I miejsce: wał. Ratonhnhaké:ton (Rancho Arisha)
  • II miejsce:  og. Askook (WHK Arisha)
  • III miejsce: -
  • wyróżnienie: -
  • startowało: 2 konie
  • dyskwalifikacje: og. Crazy Spirit (Any Win) - brak odpowiedniego zdjęcia

Trail: 
  • I miejsce: wał. Arrete's Trouble (Rancho Arisha)
  • II miejsce: wał. Extreme Dun Gun (AG Stud)
  • III miejsce: kl. Yen Gotta Run (AG Stud)
  • wyróżnienie: og. Powhatan (WHK Arisha)
  • startowało: 7 koni
  • dyskwalifikacje: brak

Pleasure: 
  • I miejsce: kl. Tropical Honey (Rancho Arisha)
  • II miejsce: wał. Blackberry (Rancho Arisha)
  • III miejsce: wał. Arrete's Trouble (Rancho Arisha)
  • wyróżnienie: kl. Yen Gotta Run (AG Stud)
  • startowało: 15 koni
  • dyskwalifikacje: brak

Wystawa: 
  • I miejsce: og. Powhatan (WHK Arisha)
  • II miejsce: og. Whisky Blood (AG Stud)
  • III miejsce: og. Crazy Spirit (Any Win)
  • wyróżnienie: kl. Story of an Heir (WHK Arisha)
  • startowało: 14 koni
  • dyskwalifikacje: brak

Penning: 
  • I miejsce: og. Whisky Blood (AG Stud)
  • II miejsce: -
  • III miejsce: -
  • wyróżnienie: -
  • startowało: 1 koń
  • dyskwalifikacje: brak

Roping: 
  • I miejsce: og. Whisky Blood (AG Stud)
  • II miejsce: -
  • III miejsce: -
  • wyróżnienie: -
  • startowało: 1 koń
  • dyskwalifikacje: brak

Speed Ball: 
  • I miejsce: kl. Watch Her Go (AG Stud)
  • II miejsce: -
  • III miejsce: -
  • wyróżnienie: -
  • startowało: 1 koń
  • dyskwalifikacje: brak

Extreme Trail: 
  • I miejsce: wał. Extreme Dun Gun (AG Stud)
  • II miejsce: -
  • III miejsce: -
  • wyróżnienie: -
  • startowało: 1 koń
  • dyskwalifikacje: brak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz